Інтернет-магазин світлової реклами
Київстар+38 (098) 164-14-14 Vodafone+38 (099) 164-14-14

1. При отриманні товару Ви обов’язково повинні перевірити:

  • комплектність замовлення (відповідність товарів згідно з вашим замовленням);
  • цілісність товару (наявність механічних пошкоджень);
  • працездатність.

2. У разі підтвердження дефекту, непрацездатності або комплектності товару з нашої вини, ми зробимо обмін товару. Вартість доставки повернення товарів неналежної якості сплачує наша компанія.

3. Наша компанія не несе відповідальність за якість доставки замовлення кур’єрськими службами (Нова Пошта, УкрПошта, Міст Експрес і інші перевізники).

У разі псування товару в результаті неякісної доставки, відповідальність покладається на кур’єрську службу.

Підписуючи товарно-транспортну накладну в відділенні перевізника, без перевірки на пошкодження, відповідальність за неякісну доставку несе Одержувач.

4. У разі пошкодження продукції, виявленні непрацездатності або неповної комплектації замовлення необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, скласти акт (претензію) і повідомити нам про те, що трапилося за телефонами, вказаними на нашому сайті.

5. Звертаємо Вашу увагу на те, що різні монітори по різному передають колірні відтінки і якщо продукція не відповідає вашим очікуванням, то це не означає що вам вислали не той товар.

Якщо для Вас колірна гамма дуже критична, потрібно зробити цветопробу друку (якщо є друкована продукція) або запитати зразки кольору матеріалу у менеджерів.

Також ознайомиться з квітами матеріалів ви можете на сайті в розділі Допомога Покупцеві.

Де і як можна повернути товар?

1. Ви можете скасувати оплачений товар, якщо Ваше замовлення ще не передали у виробництво.

Як правило всі оплачені замовлення запускаються у виробництво на наступний день, після дня оплати товару.

2. При можливості скасування замовлення, кошти покупцю повертаються в повному обсязі протягом 5 робочих днів. Комісія грошових переказів покупцеві не компенсується.

3. У разі, якщо Ваше замовлення вже переданий у виробництво, повернення грошових коштів не здійснюється.

Згідно статті №9 закону України «Про захист прав споживачів», в якій йдеться: «Товари нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником) обміну і поверненню не підлягають».

Також поверненню не підлягають індивідуальні замовлення, зроблені або привезені на вимогу замовника.

Оплата

Тут ви можете ознайомитися зі способами оплати в нашому магазині.

Доставка

Тут ви можете ознайомитися зі способами доставки нашої продукції.

Гарантія

Тут ви можете ознайомитися з умовами гарантійного обслуговування.

Товари

Догори