Виготовлення та монтаж світлової реклами
Київстар+38 (098) 164-14-14 Vodafone+38 (099) 164-14-14
Виконання умов гарантії 100%

1. Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням в наш сервісний центр за адресою Київ, бул. В. Гавела, 16 (бул. Лепсе, 16)

2. При зверненні в сервісний центр з собою необхідно взяти:

  • Товар з повною комплектацією;
  • Гарантійний талон;
  • Документ підтверджує оплату.

3. Гарантійний термін на продукцію складає 36 місяців з моменту покупки товару.

4. У разі підтвердження гарантійного випадку, гарантійний ремонт проводиться протягом 10 робочих днів за рахунок Продавця.

5. Після виконання гарантійного ремонту, Покупець забирає товар у сервісному центрі за адресою Київ, бул. В. Гавела, 16 (бул. Лепсе, 16) або товар може бути відправлений перевізником в будь-яку точку України за рахунок Покупця.

6. При встановленні не гарантійний випадок або припинення гарантійного терміну, ремонт товару проводиться за рахунок Покупця. Вартість робіт прораховується окремо.

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний номер змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на наступні несправності:

  • Природний знос або вичерпання ресурсу;
  • Вироби мають сторонні механічні пошкодження
  • Наявність ознак самостійного ремонту або розбирання
  • Випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. П.);
  • Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • Пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів;
  • Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Оплата

Тут ви можете ознайомитися зі способами оплати в нашому магазині.

Доставка

Тут ви можете ознайомитися зі способами доставки нашої продукції.

Правила прийому та повернення

Тут ви можете ознайомитися з умовами повернення продукції неналежної якості.

Товари

Догори